معرفي پايگاه Web Of Science

معرفي پايگاه Web Of Science

اين بانك اطلاعاتي از بزرگترين بانك هاي اطلاعاتي دنيا در تمامي رشته ها به شمار مي رود و اطلاعات را به صورت چكيده در اختيار مراجعين قرار مي دهد. ويژگي منحصر به فرد اين بانك اين است كه دسترسي به مراجع مقالات نيز ممكن است به عنوان مثال اگر مقاله اي داشته باشيم كه براي نوشتن آن از 10 مرجع استفاده شده باشد ، در Web of Science دسترسي به آن 10 مرجع نيز ميسر مي باشد.

نحوه جستجو در Web of Science

در صورتيكه جستجوي شما ساده باشد پس از ورود به سايت كتابخانه مركزي و ورود به پايگاه اطلاع رساني و انتخاب Web of Science در قسمت Quick Search كليد واژه ها را وارد نماييد .

-- در قسمت General Search شما مي توانيد جستجوي خود را با موضوع ، نام نويسنده و يا نام مجله خاصي ادامه دهيد .

-- در قسمت Cited Reference Search شما مي توانيد مقالاتي كه به آنها استناد شده و يا نويسندگاني كه به آنها استناد شده است را جستجو نماييد.

-- در قسمت Structure Search شما مي توانيد واكنشها و ساختمانهاي شيميايي مركب را جستجو نماييد.

-- در قسمت Advance Search و يا جستجوي پيشرفته شما مي توانيد جستجوي مقاله را با نويسنده خاص و يا عنوان خاص، ادامه دهيد و جستجويتان را با استفاده از منطق بول  (با درج واژه هاي not و or و And ) محدود تر نماييد.

لازم به ذكر است در صورتيكه در Web of Science مقاله اي مربوط به ناشري باشد كه دانشگاه مجلات الكترونيكي آن را خريداري نموده باشد ( همانند Elsevier) دسترسي به اصل  مقاله ( متن كامل آن )  نيز ميسر مي باشد.

پورتال سنجش تحصیلات تکمیلی


Site Map | Printable View | دانلود مقاله از پایگاه های علمی IEEE ScienceDirect Springer Wiley ASCE ACS ASME |© تهیه پسورد دانشگاه ها |

لینک دوستان